знайомство з учнями 3 класу

САЙТ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагоги зустрічаються з батьками першокласників перед початком навчального року. Доречніше за все проводити таку зустріч-збори наприкінці серпня. Учитель використовує перші збори для того, щоби познайомитися з батьками, налаштувати родину на необхідність спілкування зі школою, педагогами, створити оптимістичний настрой на навчальну діяльність, зняти страх родини перед школою. Де батькам можна одержати консультацію з питань виховання дитини?

За якими законами повинно йти виховання в родині? Що цікавого є в окремо взятій родині - традиції та звичаї (обмін досвідом)?

Збори проводяться в тому класі, де будуть проходити заняття дітей. Клас святково оформлений (можна розмістити на стенді побажання, творчі роботи учнів, які закінчили початкову школу). На дошці фотографії випускників, які учились у педагога, який набирає клас. I. Вступне слово директора школи (як варіант). Шановні татусі й мами, дідусі та бабусі, усі дорослі, які прийшли на першу зустріч зі школою, поріг якої переступлять у вересні ваші малята!

Сьогодні ми оголошуємо вас і себе членами однієї великої команди корабля за назвою «Школа». Наше плавання починається сьогодні, а закінчується через дванадцять років. Стільки ми будемо разом, а поки наш корабель буде плисти океаном знань, ми будемо переживати шторми та бурі, смутки та радості. Хочеться, щоб це плавання було цікавим, радісним і значущим у житті кожної дитини та кожної родини. Як навчитись переборювати труднощі, як навчити падати, набиваючи якнайменше шишок, де одержати консультацію, що вичерпує відповідь на нерозв'язне запитання - про все це можна довідатись у кабінеті заступника директора з початкової школи. Виступ повинен містити інформацію про традиції та звичаї початкової школи, про вимоги до учнів. Необхідно познайомити батьків зі статутом школи, вручити кожній родині візитну картку школи, указати дні консультацій заступника директора з початкової школи, представити вчителів початкових класів, які будуть працювати з конкретним класом. Розповідь про себе, про вибір професії педагога. Розповідь про своїх учнів-випускників, про плани на майбутнє в роботі з новим класом. Дуже цікаво проходить на батьківських зборах-зустрічі самопрезентації родин. Це свого роду візитна картка родини. Бажано записати на магнітофон виступи батьків, які розповідають про себе на зборах. Така робота дозволить відразу визначити особливості родин, ступінь їхньої відкритості, систему сімейних цінностей і взаємин. Класному керівнику буде важливо проаналізувати міні-розповіді про родину. Можна записати девізи родин на листі ватману, що кріпиться на дошці у класі. Цей матеріал можна буде успішно використовувати в роботі з учнями. Після самопрезентації батьків, педагогів і встановлення теплої атмосфери проводиться екскурсія по школі. Дуже важливо показати батькам кабінет психологічної служби, познайомити з розкладом його роботи, запропонувати записати телефон довіри психологічної служби. Наприкінці зустрічі кожна родина одержує наказ у вигляді сувою, в якому записані закони виховання дитини в родині. Батькам дається можливість прочитати закони та поставити запитання вчителеві. . Якщо ви відчуваєте у собі схильність до креативності й не лякаєтеся нестандартних ситуацій, організуйте знайомство з класом у цікавій формі. Для учнів середніх і старших класів можна провести конкурс самопрезентацій. Учень отримує пісковий годинник і за час, доки пересипається пісок, розповідає про себе. 1. Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, іцо їх характеризує. Обов’язкова умова — прикметник має починатися з тієї самої літери, що й ім’я (наприклад: Олег — охайний, Сергій — серйозний, Марійка — марносміїина). Кожен учень починає свою промову, називаючи імена й прикметники, дібрані попередніми учнями, й тільки після цього називає своє ім’я і прикметник. 2. Учитель має також стати в це коло й назвати себе (наприклад, Ніна Іванівна — надійна). Цс позбавить дітей зайвої тривожності. Пам’ятайте, що не тільки для вас є важливим, як складатимуться взаємини з класом. Діти розуміють, що в їх шкільному житті багато залежить від того, яким буде їх учитель: добрим чи суворим, веселим чи прискіпливим. 3. Щойно коло зімкнеться, запропонуйте дітям помінятися місцями за якимись ознаками (поміняйтесь місцями ті, хто: має темні очі; полюбляє яблука; сьогодні виконав зарядку.). Після того, як діти перешикувалися, запитайте в них, хто є найсміливішим. Запропонуйте йому повторити по колу всі імена та відповідні прикметники. Так із коленим колом кількість охочих збільшуватиметься, а ви добре запам’ятаєте, як кого звуть. Спокійно реагуйте на сміх та жарти, жартуйте разом з учнями. 4. Крім пізнавальної мети, ця вправа має діагностичне навантаження. Спостерігайте за тим, як діти повторюють імена та прикметники, наскільки увалено вони слухають одне одного — це експрес-діагностика стійкості уваги, пам’яті учнів, їх уміння дотримуватися правил. Той, хто відгукнувся на вашу пропозицію першим, може бути або лідером, або «вискочкою», якого діти не сприймають. Якщо діти радісно зустріли пропозицію першого учасника та жваво підказують йому, коли він помиляється, то це, швидше за все, лідер. Придивіться до нього уважно, він може стати вашим помічником. Якщо ж діти мовчать, не підтримують сміливця або насміхаються з нього, то цю дитину, імовірно, класний колектив не сприймає. У цьому випадку ви маєте спокійно, ненав’язливо підтримати її і взяти собі на замітку: це може бути проблемна дитина, адже нам відомо, що дитячий колектив є найточнішим індикатором, який завжди реагує на негаразди одного зі своїх членів. 5. Якщо клас має досвід спільного навчання, то молена роздати учням аркуші паперу і попросити їх написати позитивні якості кожного зі своїх однокласників, а також те, що їм подобається у класі загалом і в коленому учневі окремо. Писати потрібно анонімно. Учитель стежить, щоб вихованці, виконуючи завдання, не спілкувалися між собою. 1. Для проведення цієї гри потрібні капелюх (якщо немає, можна замінити красивою «чарівною» коробкою, скринькою, кошиком) і невеличкі кольорові аркуші паперу. На коленому аркуші слід заздалегідь написати запитання, наприклад: 3. Запитання мають бути простими, не викликати утруднень під час відповіді, можуть повторюватись і бути будь-якими, крім тих, що стосуються приватного життя особистості; питання не повинні бути образливими. 4. Діти разом з учителем сидячи утворюють коло так, щоб усі могли бачити одне одного. Починаючи з учителя, кожен виймає з капелюха аркуш, називає своє ім’я і відразу дає відповідь на запитання. Далі передає капелюх іншому учасникові гри. Сьогодні ми оголошуємо вас і себе членами однієї великої команди корабля за назвою «Школа». Наше плавання починається сьогодні, а закінчується через дванадцять років. Стільки ми будемо разом, а поки наш корабель буде плисти океаном знань, ми будемо переживати шторми та бурі, смутки та радості. Хочеться, щоб це плавання було цікавим, радісним і значущим у житті кожної дитини та кожної родини. Як навчитись переборювати труднощі, як навчити падати, набиваючи якнайменше шишок, де одержати консультацію, що вичерпує відповідь на нерозв'язне запитання - про все це можна довідатись у кабінеті заступника директора з початкової школи. Виступ повинен містити інформацію про традиції та звичаї початкової школи, про вимоги до учнів. Необхідно познайомити батьків зі статутом школи, вручити кожній родині візитну картку школи, указати дні консультацій заступника директора з початкової школи, представити вчителів початкових класів, які будуть працювати з конкретним класом. Розповідь про себе, про вибір професії педагога. Розповідь про своїх учнів-випускників, про плани на майбутнє в роботі з новим класом. Дуже цікаво проходить на батьківських зборах-зустрічі самопрезентації родин. Це свого роду візитна картка родини. Бажано записати на магнітофон виступи батьків, які розповідають про себе на зборах. Така робота дозволить відразу визначити особливості родин, ступінь їхньої відкритості, систему сімейних цінностей і взаємин. Класному керівнику буде важливо проаналізувати міні-розповіді про родину. Можна записати девізи родин на листі ватману, що кріпиться на дошці у класі. Цей матеріал можна буде успішно використовувати в роботі з учнями. Після самопрезентації батьків, педагогів і встановлення теплої атмосфери проводиться екскурсія по школі. Дуже важливо показати батькам кабінет психологічної служби, познайомити з розкладом його роботи, запропонувати записати телефон довіри психологічної служби. Наприкінці зустрічі кожна родина одержує наказ у вигляді сувою, в якому записані закони виховання дитини в родині. Батькам дається можливість прочитати закони та поставити запитання вчителеві. Діяльність класного керівника. Робота з батьками. Умовою успішної виховної діяльності з учнями є співробітництво класного керівника з батьками, адже родина впливала і продовжує значно впливати на процес розвитку особистості дитини. Ключові слова: виховна робота, пріоритетні напрями, класний керівник, аналіз виховного процесу, цілі та задачі виховання, класний колектив. Робота з батьками. Вивчення стану й ефективності виховного процесу у класі. Можливі додатки до планування виховної роботи у класі. Зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу - це важлива й відповідальна задача вчителя. Рішення даної задачі представляється можливим, якщо у плані роботи знайдуть відображення такі напрями діяльності класного керівника з батьками: вивчення родин учнів; педагогічна освіта батьків; забезпечення участі батьків у підготовці та проведенні колективних справ у класі; педагогічне управління діяльністю батьківської ради класу; індивідуальна робота з батьками; інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку учнів. Робота в кожному з перерахованих напрямів складається з певної сукупності форм і способів діяльності. Їх вибір обумовлений цілями й задачами виховної роботи, особистісними та професійними особливостями класного наставника, традиціями школи та класу, своєрідністю складу учнів та їхніх батьків, тенденціями розвитку виховних відносин у класному колективі, принципами взаємодії вчителя й батьків. Порада вченого. Професор Н. Щуркова радить класному керівнику будувати взаємодію з батьками на основі таких основних ідей-принципів, як: звертання до почуття батьківської любові та її повага; уміння розглянути в кожному учні позитивні сторони, що дозволяють давати характеристику дітям з висування випереджальної позитивної оцінки; висока повага особистості батька й матері, їх батьківської турботи, їх трудової та громадської діяльності. Які форми та методи роботи з батьками може використовувати вчитель?

Постараємось відповісти на це запитання з огляду на раніше виділені нами напрями роботи класного керівника з батьками учнів. Вивчення родин учнів дозволяє класному керівнику краще довідатись про дітей та їхніх батьків, зрозуміти стиль життя родин, ознайомитися з домашніми умовами розвитку особистості дитини. Цей напрям діяльності класного керівника відбивається у плані такими формами роботи, як відвідування родин учнів, анкетування, твори про родину, конкурс творчих робіт учнів «Моя родина», тестування, педагогічні майстерні, ділові ігри з батьками, формування банку даних про родину та сімейне виховання. Педагогічна освіта батьків планується відповідно до вікових особливостей дітей, цілей і задач навчально-виховного процесу, конкретних проблем, що виникають у ході спільної діяльності вчителя й батьків. Класний керівник включає у план лекції з педагогіки, психології, права, етики, фізіології та гігієни; батьківські збори; тематичні консультації; педагогічні практикуми з розгляду й аналізу різних ситуацій виховання дитини в родині та школі; огляд популярної педагогічної літератури для батьків; обмін досвідом виховання дітей у родині; вечір запитань і відповідей; день відкритих дверей та інші форми. Забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу здійснюється класним керівником за допомогою включення їх у такі види взаємодії, як спільне планування виховної роботи у класі; колективні творчі справи; свята, вечори, концерти, КВК; відвідування театрів, виставок, бібліотек; прогулянки, походи, поїздки та подорожі; виставки творчих робіт, дні здоров'я; допомога в ремонтних роботах й естетичному оформленні класної кімнати; участь в обладнанні кабінету й виготовленні наочного приладдя; організація міні-гуртків і клубів. Педагогічне управління діяльністю батьківської ради класу відбивається в таких пунктах плану виховної роботи: вибори батьківської ради, допомога у плануванні й організації її діяльності, робота із соціально неблагополучними родинами, установлення зв'язків із шефами, оточуючим соціумом, громадськістю. Індивідуальна робота з батьками дозволяє встановити безпосередній контакт із кожним членом родини учня, домогтись більшого взаєморозуміння в пошуку шляхів розвивального впливу на особистість дитини. Тому класний керівник включає у план роботи відвідування родин учнів, індивідуальні бесіди з батьками, спільне визначення перспектив і засобів розвитку учня, педагогічні консультації, індивідуальні доручення. Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку учнів здійснюється класним керівником за допомогою тематичних і підсумкових батьківських зборів, індивідуальних консультацій, перевірки щоденників учнів, складання карт розвитку дітей і таблиць результатів навчальної діяльності, ведення щоденників спостереження за процесом розвитку дитини чи зошитів досягнень учнів, написання батькам листів-характеристик, записок-повідомлень, вітальних листівок і листів подяки. Шостим компонентом плану роботи класного керівника може стати розділ «Вивчення стану й ефективності виховного процесу у класі». Необхідність включення цього розділу у план роботи класного наставника обумовлюється тим, що за відсутності достовірної, підданої ретельному аналізу інформації про розвиток особистості учнів, формування колективу класу, стан і результати виховного процесу ставиться під сумнів педагогічна доцільність усієї досить складної та трудомісткої діяльності вчителя та його колег. При вивченні процесу й результатів розвитку особистості учнів класному керівнику варто скористатись діагностичними розробками вчених. Наприклад, хорошою підказкою педагогу є розроблена професором Н. Масловою діагностична схема «Загальний рівень розвитку особистості школяра». Порада вченого. Доктор педагогічних наук Н. Маслова пропонує вивчати процес і результати розвитку особистості дитини за такою схемою. 1. Збір загальних відомостей про школяра: стать, вік, стан здоров'я й фізичного розвитку, умови життя в родині (склад родини, наявність інших дітей, матеріально-побутове становище, освітній, трудовий, моральний статус батьків, ставлення старших до дитини, застосування заохочень, покарань). 3. Виявлення основних характерологічних особливостей школяра (переважний настрій, прояви самостійності, свободи, працьовитості, допитливості, товариськості й ін.). 4. Виявлення основних реакцій школяра на різний тон і характер звертання до нього: задушевність, прохання, суворість, пред'явлення вимог (шляхом спостереження). 5. Визначення здатності школяра управляти своїми почуттями, бажаннями, потребами шляхом спостереження в конфліктних ситуаціях і ситуаціях вільного вибору. 6. Вплив самооцінки школяра, ступінь задоволеності собою, своєю поведінкою й успіхами, його вміння аналізувати свої вчинки та бачити себе з боку й у майбутньому. 7. Виявлення загального світогляду школяра, кола читання й інтересів, схильностей, ставлення до музики, телепередач, кіно, театру, суспільно-політичних подій. Культура мови. 8. Виявлення ставлення до навчальної праці (активність, наполегливість, старанність, самостійність, організованість у навчанні, інтерес до окремих навчальних предметів, відповідальність у виконанні домашніх завдань, мотиви навчання, ставлення до навчальних успіхів і невдач своїх товаришів). 9. Виявлення ставлення школяра до фізичної праці (звички й уміння обслуговувати себе, інтерес до виконання трудових доручень, прояв добровільності, ініціативи, самостійності, точності та швидкості у виконанні трудових справ, уміння працювати індивідуально й у колективі). 10. Визначення найбільш виражених спеціальних здібностей школяра (за результатами діяльності та провідних занять, особливо у вільний час). 11. Особливості спілкування школяра (стосунки з близькими, старшими, молодшими, однолітками, педагогами, незнайомими. За що цінує дорослих, товаришів, друзів? Чи здатний до дружби, співчуття іншим людям? Конфліктність у спілкуванні, ступінь авторитарності, становище в колективі, основні симпатії й антипатії школяра у спілкуванні). 12. Прояв моральних якостей у вчинках і поведінці школяра (чесність і справедливість, критичність і самокритичність, почуття власного достоїнства, відповідальність і дисциплінованість у справах і вчинках тощо). 13. Виявлення загальної спрямованості й рівня домагань особистості (особиста, суспільна, ділова спрямованість у діяльності й відносинах школяра; провідні мрії й ідеали та їх відображення в діяльності; адекватність, завищення чи заниження домагань особистості в діяльності та спілкуванні). 14. Виявлення особливостей темпераменту (прояв у діяльності та спілкуванні емоцій, частоти та швидкості їх зміни, швидкість і переключення уваги, темп діяльності, екстравертність чи інтровертність, слабкість, сила, урівноваженість, рухливість, інертність вищої нервової діяльності, ригідність чи пластичність). При дослідженні процесів, що відбуваються у класному колективі, класному керівнику необхідно звернути увагу на такі важливі сторони життя колективу, як: сформованість соціально вартісної спільної діяльності; наявність пріоритетного (домінуючого) виду діяльності; активність і самореалізація учнів у спільній діяльності; стан емоційно-психологічних відносин; стан ділових відносин; наявність зв'язків з іншими групами й окремими індивідами; розвиток учнівського самоврядування. При пошуку відповіді на запитання: «Наскільки учні та їхні батьки задоволені життєдіяльністю у класному колективі?» у полі зору класного наставника повинні знаходитись такі аспекти, як комфортність і захищеність особистості учня, його ставлення до основних сторін життєдіяльності у класі; наявність у батьків почуття задоволеності результатами навчання й виховання своєї дитини, її становищем у класному колективі. У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різні прийоми та методи: педагогічне спостереження, соціологічне опитування (бесіда, інтерв'ю, анкетування), тестування, створення педагогічних ситуацій, методи експертної оцінки, індивідуальної та групової самооцінки, вивчення продуктів творчої діяльності учнів та ін. У технологічний арсенал класного керівника можна включити такі діагностичні засоби: ігри «Лідер», «Кіностудія», «Морські командні навчання», «Подорож морем улюблених занять»; тести «Роздуми про життєвий досвід» Н. Щуркової, «Задоволеність учнів шкільним життям». Андрєєва, «Задоволеність батьків роботою освітньої установи» Є. Степанова; «Цветик-семицветик», «Ми - колектив? Ми - колектив. Ми - колектив!», «Який у нас колектив?»; конкурс малюнків «Я в моєму класі» й ін. Найчастіше розділ плану «Вивчення стану й ефективності виховного процесу у класі» оформлюється у вигляді таблиці. Наприклад, класний керівник 6-го класу. Комлач оформила його в такий спосіб: Знайомство з програмою «Клас» Клас — це програма для викладачів, які підтримують вибрані пристрої iPad і комп’ютери Mac. За її допомогою викладач може вести навчання, оприлюднювати роботи та керувати підтримуваними пристроями iPad і комп’ютерами Mac учнів. Ви можете відкрити певну програму, веб-сайт або сторінку підручника на занятті. Ви також можете відсилати та отримувати документи на своєму занятті та транслювати роботи учнів на телевізорі, моніторі чи проекторі через Apple TV. І ви можете бачити програми, в яких працюють учні, глушити пристрої учнів та скидати учнівські паролі. Коли Клас використовують зі Спільним iPad і Керованими Apple ID, ви можете прикріпити учнів до групи пристроїв iPad. На початку заняття учні торкають свої імена зі списку на кожному iPad і вводять код допуску або пароль. Коли заняття завершено, ви можете виконати вихід учня через програму «Клас» з його Спільного iPad, щоб той був готовий для наступного учня. Дані кешуються локально на iPad і передаються у хмару, навіть коли учні вийшли. За потреби дані попереднього користувача можуть далі передаватися у хмару, навіть якщо наступний користувач увійшов на цьому iPad. Якщо ваш навчальний заклад використовує Керовані Apple ID і налаштовує списки учнів в Apple School Manager, ви можете використовувати Schoolwork із програмою «Клас». Працюючи в Schoolwork, викладачі можуть легко роздавати та збирати завдання з пристроїв iPad учнів за допомогою програми Schoolwork, стежити за успіхами учнів у навчальних програмах iPad, співпрацювати з учнями один-на-один і налаштовувати й контролювати співпрацю між учнями. Примітка. Для занять, синхронізованих із MDM, до Класу в рішенні керування мобільним пристроєм додаються зображення учнів. Для занять, які викладачі створюють за допомогою свого Керованого Apple ID, учень зобов’язаний додати своє зображення на своєму пристрої. Використання програми «Клас» у різних середовищах для занять. Ви можете використовувати Клас для занять, які створюєте ви — в Apple School Manager або за допомогою рішення MDM — чи які створюють викладачі (за допомогою рішення MDM чи без нього). Програму «Клас» не можна використовувати для керування тимчасовими сеансами Спільного iPad. Важливо! Одночасно на пристрої підтримується тільки один тип класу, а учні мають перебувати фізично поруч із вчителем, коли приєднуються до заняття. Заняття, синхронізовані з Apple School Manager. Якщо викладачі використовують iPadOS 14 або macOS 11, вони можуть увійти в Клас за допомогою свого Керованого Apple ID, створити заняття, а потім додати інших викладачів і учнів до заняття. Вони повинні вибрати місце в Apple School Manager, де потрібно створити заняття. Вони також можуть бачити наявні заняття, створені в Apple School Manager. Рішення MDM непотрібне, утім застосування такого рішення може змінити те, як пристрої учнів функціонують на цих заняттях. Вчителі можуть створювати заняття в останніх версіях програм «Клас» або «Schoolwork 2.0», якщо вони мають відповідні привілеї в Apple School Manager. Заняття, синхронізовані з MDM. Для занять, створених за допомогою керування мобільним пристроєм (MDM), усі пристрої слід зареєструвати у вашому рішенні MDM, а адміністратор MDM має створити набори занять, щоб у програмі «Клас» була інформація про список учнів. Заняття можна синхронізувати з Apple School Manager до MDM. У вашому рішенні MDM кожне заняття складається з назви, одного чи кількох викладачів, учнів і груп пристроїв (опція) під час користування Спільним iPad. Ваше рішення MDM інсталює профіль освітньої конфігурації на всіх пристроях, призначених заняттю. Програма «Клас» використовує цей профіль, щоб вказувати, які пристрої належать учням у кожному занятті. Вчителі можуть створювати тимчасові групи в цих заняттях. Наприклад, якщо три учні співпрацюють над одним проектом, вчитель може створити для них окрему групу, щоб скеровувати їх до конкретних веб-сайтів чи книг, доречних для їхнього проекту. Вчителі можуть створити тимчасові групи без необхідності звертання до адміністратора MDM. Клас також можна використовувати в індивідуальному режимі для зосередження учнів на завданнях і керування їхньою роботою. Докладніше про використання «Класу» зі Спільним iPad та в індивідуальному режимі див. в розділі Огляд функції «Спільний iPad» у параметрах керування мобільними пристроями для ІТ-адміністраторів. Коли вчителі налаштовують заняття за допомогою вашого рішення MDM, тільки заняття, створені з MDM, відображаються в програмі «Клас» (якщо адміністратор MDM налаштував дійсну й підтримувану конфігурацію «Класу»). Вчителі не можуть вилучати заняття чи додавати свої власні заняття. Ви також можете синхронізувати свої заняття в Apple School Manager зі своїм рішенням MDM або створювати їх безпосередньо в рішенні MDM. Перегляньте документацію вашого постачальника MDM, де має бути вказано, чи його рішення підтримує ці функції. Обліковий запис в Apple School Manager з привілеями може створювати заняття в Apple School Manager і синхронізувати їх з MDM (потрібне рішення MDM, пов’язане з Apple School Manager). Некеровані заняття. Для занять, створених вчителем, не потрібне ні рішення MDM, ні Apple School Manager, утім інтеграція з рішенням MDM може змінити те, як пристрої учнів функціонують на цих заняттях. Керовані Apple ID не можна використовувати з некерованими заняттями. Створивши некероване заняття, викладач має зробити це заняття доступним, щоб учні могли до нього приєднатися. Викладач спершу має ввести своє імʼя і лише потім створити заняття. За умови, що всі вимоги до інфраструктури мережі задоволені, викладач може оголосити заняття доступним для реєстрації, а учень може знайти його, вибравши одне з наведеного нижче. Для додавання заняття учню слід ввести чотиризначний PIN-код (персональний ідентифікаційний номер), наданий вами. Учні можуть додавати більше ніж одне заняття від одного чи різних викладачів. У такий спосіб учні можуть вільно пересуватися з одного приміщення в інше зі своїми iPad або Mac. Важливо! Некеровані заняття несумісні з функцією Спільний iPad і з профілем освітньої конфігурації від вашого рішення MDM, що створює синхронізовані з MDM заняття. Якщо на пристрої викладача чи учня є профіль освітньої конфігурації, створення чи приєднання до некерованих занять неможливе. Знайомство з Classtime. Дізнайтесь як використовувати Classtime в щоденній роботі та візьміть участь в всеукраїнському пілотному проєкті для викладачів державних закладів освіти! Тисячі викладачів вже підкорили щоденне дистанційне навчання, підвищить і Ви свою ефективність та використовуйте Classtime в щоденній роботі – дізнайтесь про конкретні поради з нашої статті! Подивіться відео про Classtime : www.youtube.com/channel/UCvyJFnLXKrVqbE0zHUoYTaQ Скористайтесь зручним центром допомоги, там Ви знайдете відповіді на більшість питань (просто почніть вводити слова запитання в пошук) Організуйте контрольні з Classtime: повністю або частково. Наприклад, Ви можете скомбінувати швидкий зріз на нашій платформі разом з усними відповідями або іншими завданнями. Або ж використати всі типи питань на Classtime та отримати результати лише звідси. Завдання на Classtime можна знайти через пошук у Публічній Бібліотеці, Бібліотеці ЗНО, за посиланням колеги, або створити свої. Створіть нову сесію, отримайте унікальний код та оберіть налаштування, оптимальні для контрольних. Ми радимо перемішати питання та варіанти відповідей, використати часткове оцінювання, дозволити авторизацію лише з Google, дозволити одну спробу на питання та використати обмеження в часі. Можна використати планувальник сесії та провести контрольну лише на 45 хвилин, наприклад, або на триваліший термін. Щоб учні одразу розуміли результат, скористайтесь налаштуваннями “показувати відповіді одразу”. Поширте сесію з учнями для виконання: поширити пряме посилання через електронний щоденник/групу учнів у месенджері; написати публікацію на іншому ресурсі Відстежуйте прогрес у режимі реального часу, як зазвичай Коли всі результати отримані, можна зайнятись аналітикою, прокоментувавши найбільш поширені помилки текстом у листі або PDF-експортом, або також поширити індивідуальні результати через експорт робіт учнів. Також можна обговорити типові помилки та висновки сесії завдяки розмові через Skype, Google Hangouts, ZOOM або інший ресурс. Підготовка до ЗНО. Cамостійна робота та забезпечення розуміння матеріалу для навчання вдома. Оберіть потрібні матеріали або створіть свої. Доступна опція використання всіх сесій ЗНО за попередні роки – перегляньте їх в Бібліотеці ЗНО. Можливо комбінувати завдання за темами (обирати потрібні завдання та додавати їх до окремих сесій) або давати їх таким чином повністю. Поділіться своїми матеріалами (посилання на статті, PDF-документи, завдання на Classtime, онлайн-презентації Google Slides, YouTube відео) з учнями через Ваш електронний щоденник/Google Drive/Microsoft Teams/групу учнів у месенджері; написати публікацію на іншому ресурсі. Завдання Classtime можуть бути використані для самостійного тренування з посиланням “ Попередній перегляд “. Учням навіть не треба вводити ім’я, і вони можуть проходити та повторювати Ваші завдання так часто, скільки захочуть. Просто оберіть потрібну групу питань, натисніть “ Попередній перегляд ” та поширте посилання з учнями: Міні-оцінювання для підтримки розуміння та зворотного зв’язку. Створіть сесію з питаннями не для отримання балів, а для отримання зворотного зв’язку. Яка тема за рік була найскладніша?

Найцікавіша?

Які відчуття мали учні протягом року?

Як можна покращити їхній навчальний процес? За що вони особливо Вам вдячні?

Що вони хочуть спробувати в новому році?

Влаштуйте (не)контрольоване обговорення результатів дослідження через відеозв’язок або дозвольте учням скооперуватись самостійно. Перевірте рівень розуміння через міні-завдання в сесії Classtime. Використовуйте улюблений інструмент для відеоконференцій (Google Hangouts, Skype, Zoom), щоб поділитися з учнями презентацією, доповненою завданнями Classtime. Командні ігри дозволять дітям скооперуватись та досягти спільної мети, що чудово для узагальнень в кінці року. (детальніше про них за посиланням) Ви можете поділитись своїм екраном та показати інформаційну панель сесії, посиланням попереднього перегляду своєї групи питань, щоб обговорити питання, або навіть запустити командну гру, за допомогою якої ваші учні зможуть працювати разом (дізнайтеся більше)!

Це потужний спосіб пом’якшити одну з найбільших проблем закриття шкіл на карантин: самотність учнів та відсутність структури роботи. Щоб допомогти учням розібратись в питаннях чи завданнях, або надіслати фінальні результати, використовуйте функцію чату для спілкування під час сесії з Преміумом. Функцію чату можна включити або відключити за потреби. Доступ до повідомлень у вчителя зберігається завжди, в учня – під час проходження сесії. Преміум план в порівнянні з безкоштовним У Преміум плані Вам будуть доступні всі налаштування сесії. Це дасть Вам можливість не тільки зробити процес навчання для учнів цікавим, а й значно підвищити якість процесу навчання. Також, Ви не обмеженні в кількості учнів і зможете використовувати автоматичне оцінювання робіт. Ну і звичайно ж Вам буде доступний зручний експорт результатів сесій. Нижче Ви знайдете порівняння Преміум плану з безкоштовним. Фінальні поради для застосування. Будьте доступні для комунікації та надайте чіткі інструкції: наприклад, введення іншого імені анулює роботу, а також строки виконання через налаштування сесії. Більш функціональний матеріал : доповніть завдання відеоматеріалами, зображеннями, посиланнями на статті. Формулюйте питання таким чином, щоб менше фокусуватись на перевірці фактів, а розвивати мислення та здатність знаходити зв’язки та формулювати висновки. Особливо корисне питання типу “Текст” – подивіться відеоінструкцію про роботу з ним. У розробці: Класи та Спільні бібліотеки. Розподіліть навантаження і швидше отримуйте результати. З нашими майбутніми спільними бібліотеками команди вчителів зможуть віддалено працювати над групами питань, роблячи дистанційне навчання ще ефективнішим. Візьміть участь в всеукраїнському пілотному проєкті від Classtime та партнерів!

В рамках проєкту “Сучасні технології в кожній державній школі України” та скористайтесь перевагами для викладачів державних закладів освіти! Знайомство зі школою!Перший раз у перший клас! І. Організація класу. - Добрий день, мої маленькі школярики. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком. Цей день обов'язково буває в житті кожної людини. АЛЕ БУВАЄ ОДИН-ЄДИНИЙ РАЗ. І, може, тому він такий хвилюючий. Сьогодні ми з вами вступили у нашу велику шкільну родину, ви стали учнями 1 класу. З цього дня ми будемо мандрувати країною Знань, збираючи усе, що вона нам подарує. А дарує вона те, без чого ми не можемо жити, працювати, - знання. Відтепер ви не просто діти, ви - школярі!

1. Наша школа велика,красива, Вона здатна зігріти усіх. Там живе дітвора гомінлива, І лунають в ній жарти і сміх. 2. Ми йдемо в школу кожного ранку, Щоб навчитись, як в світі нам жить. І чека вона нас до світанку, Щоб в майбутнє нам двері відкрить. 3. ПЕРШИЙ ДЕНЬ Що за диво сталось в нашім місті? Йдуть до школи квіти пишнолисті. Поспішають айстри та нагідки, Тільки квітка хилиться до квітки. 4. Дріботять жоржини і левкої: Ви юрби не бачили такої. Поставали біля школи в пари, Зайняли навколо тротуари. 5. І говорить айстра до жоржини: — От уже й дзвінок за дві хвилини. А ромен всміхається красолі: — Правда ж, добре вчитися у школі? 6. Та хіба сміятись вміють квіти?

Ні питать не вміють, ні ходити. Не садок розцвівся тут, не грядка — Біля школи хлопчики й дівчатка. Це вони прийшли сюди з квітками, Бо сьогодні стали школярами. В риму дай, друже, відповідь Словом «так» або словом «ні». Але, дивись, не поспішай, На гачок не попадися! Першокласникам 10 років?

(Н і) З м'якою спинкою табурет? (Н і) Пише музику поет? (Н і) Форма кола у монет?

(Так) Пише кухар вам портрет? (Н і) Борщ – корисна їжа?

(Так) Після сніданку обід?

(Так) Вовк живе на дні ставка?

(Н і) Є колеса ракет? (Н і) Над трамваєм дроти? (Так) На місяці є міста? (Н і) У морі айсберг з льоду?

(Так) Кинеш каменем кішці у слід?

(Н і) Буде ввечері світанок? (Н і) Спати лягають на буфет? (Н і) В небі мчат ь поїзда? (Н і) Після п'ятниці серед а? (Н і) Потрібен ввечері нам світло? (Так) Ми веселі завжди?

(Так) 7. Це не вигадка,не казка, Що віднині я - школярик. Ось портфелик мій, будь ласка, А в портфелику - букварик. 8. А в портфелі - акварелі Грають барвами м'якими, Є і зошити в портфелі, І щоденник поряд з ними. 9. Лиш оцінок ще немає, Бо почав я вчитись тільки, Хоч сестричка вже питає, Чи носитиму десятки. Як у світі жити, Як зло обминати, А добро чинити. Бджілоньки на квітах, Дітоньки - до школи, 11. Моя школа — рідне коло вчителів і друзів. Я не спізнююсь ніколи й на відмінно вчуся. 12. Я люблю усі предмети, навіть математику. Особливо з інтернетом я люблю займатися. 13. Є гуртки і кабінети, ще й розваги різні. Як же можна не любити свою школу рідну? 14. Виріс я, я вже школяр Я хвилююся весь час Адже я прийшов до школи Перший раз у перший клас!

На дванадцять вчитись хочу Є вже ранець з букварем Був я вчора просто хлопчик Став нарешті школярем!

15. Ой, велике свято в нас Я пішов у перший клас!

В мене айстри у руках В мене ранець на плечах! Небо чисте, голубе, Гарно як навколо! Осінь, я чекав тебе Щоб ходить до школи!

Вчитель: Як будемо вчитися, дізналися, що можна носити в ранці згадали, а як себе вести в школі?

Якщо ви згодні з твердженням, то голосно говорите «Так», а якщо в реченні говориться щось не так, то кажіть «Ні» Всі домашні заданья Буду чітко виконувати. так На уроки із запізненням Буду вранці в клас входити. н і Вдома ручку не забуду І зошит і олівець. так А забув — я буду ревіти На весь клас, на весь поверх н і На уроках обіцяю Не шуміти і не базікати. так Якщо відповідь не знаю, Буду руку піднімати н і А під час зміни Обіцяю не шуміти, та Не збивати людей і стіни, Не штовхатися, як ведмідь. так Буду спритним, буду сміливим, Буду я грати в футбол. так Значить, буду то й справа М'ячик у вікна забивати н і Буду розумним, веселим, Робити добрі справи, та Щоб мене рідна школа Як рідного, прийняла. Так. Ми проведемо разом чотири роки, протягом яких нас очікує багато цікавого. Від сьогодні у вас з'являться нові друзі, з якими ви ділитимете свої радощі й сумніви, перемоги й невдачі, будете вчитися разом робити гарні справи. Отже, сьогодні народжується ще одна шкільна сім'я. . Twinkle, twinkle, little star How l wonder what you are Up above the world so high. Like a diamond in the sky Twinkle, twinkle, little star How I wonder what you are. - Ознайомлення з поняттям «англійська мова». Демонстрація презентації по темі «Знайомство»: Т: Діти, сьогодні ми вирушаємо у захопливу і пізнавальну мандрівку до країни під назвою English, що означає «англійська мова». - На світі є багато мов: російська, німецька, французька і т.д. Для нас українська мова - рідна. А для людей, які живуть у Великобританії, рідна мова - англійська. Англійська мова зараз - найпоширеніша мова в світі. Це мова - спілкування, науки, бізнесу та культури. (2 слайд) Ви вивчатимете цю мову протягом 11 років, навчатиметесь розуміти її, говорити, читати, писати англійською мовою. - А чи знаєте ви, що Вінні - Пух зі своїми друзями живуть саме в цій країні, яка називається Великобританія, а коротше – Британія чи Англія і спілкуються англійською мовою? (3 слайд) - Якщо подивимося на карту ближче, то побачимо, що Великобританія - це острів. (5 слайд) - А це прапор Великобританії. (6 слайд) Якого він кольору? (Синій) Що на ньому зображено?

(Червоні перехресні лінії) - Цікаві місця Великобританії - Трафальгарська площа (11 слайд) Знаменитий Тауерський міст. (12 слайд) Годинник Біг Бен. (13 слайд) - А якщо ви будете в Англії обов ’ язково покатайтеся на знаменитому колесі огляду - «Лондонське Око». (14 слайд) - Багато англійських слів увійшли в усі мови світу: football, box, tennis, business. (15 слайд) 1. Як називається країна, в якій живе Вінні-Пух? (Англія, Британія, Великобританія) 4. Які цікаві місця варто відвідати в Англії?

(Букінгемський палац, Тауерський міст, Біг Бен) 6.Чому важливо вивчати англійську мову? (Англійська мова-це найпоширеніша мова в світі) Т: Для того, щоб говорити англійською мовою, треба навчитися вимовляти слова так, як вимовляють їх англійці. Англійські звуки вимовляються чіткіше, енергійніше, із придихом. Т: У ротику живе Язичок (Mr Tongue). Різні пригоди трапляються з нашим героєм. - Mr Tongue прокинувся, потягнувся, посміхнувся, подивився у вікно. На вулиці світить сонце, гарна погода [ g, g, gu : d ]. Т: Давайте пограємо в «англійців» і вимовимо українські слова з англійським акцентом: той, та, дід, нота, тон, тісно. Указуючи на себе, учитель говорить: « My name is … («Мене звуть…») Звертаючись до учня, учитель запитує: « What is your name?» і допомагає відповісти: « My name is … Sasha \ Masha.» Hands to the sides !

Т: Прослухайте пісню і плескайте в долоні, коли почуєте знайомі вирази: « What is your name? My name is… » Один з учнів проводить опитування своїх однокласників: « What is your name?». Учні відповідають « My name is …» - Т: Уяв і ть, що ви в гостях у своїх молодших друзів із дитсадка. Малюкам цікаво знати, що роблять їхні старші товариші на уроках англійської мови, що нового вони дізналися на уроці. (Вони дізналися цікаву інформацію про Англію, навчилися вітатися, вимовляти англійські звуки, називати своє ім’я) . Якщо ви відчуваєте у собі схильність до креативності й не лякаєтеся нестандартних ситуацій, організуйте знайомство з класом у цікавій формі. Для учнів середніх і старших класів можна провести конкурс самопрезентацій. Учень отримує пісковий годинник і за час, доки пересипається пісок, розповідає про себе. Молодшим учням доцільно запропонувати намалювати себе або написати про себе маленький твір. Орієнтовні теми для такого твору: 1. Учні утворюють коло і по черзі називають своє ім’я, додаючи слово-прикметник, іцо їх характеризує. Обов’язкова умова — прикметник має починатися з тієї самої літери, що й ім’я (наприклад: Олег — охайний, Сергій — серйозний, Марійка — марносміїина). Кожен учень починає свою промову, називаючи імена й прикметники, дібрані попередніми учнями, й тільки після цього називає своє ім’я і прикметник. 2. Учитель має також стати в це коло й назвати себе (наприклад, Ніна Іванівна — надійна). Цс позбавить дітей зайвої тривожності. Пам’ятайте, що не тільки для вас є важливим, як складатимуться взаємини з класом. Діти розуміють, що в їх шкільному житті багато залежить від того, яким буде їх учитель: добрим чи суворим, веселим чи прискіпливим. 3. Щойно коло зімкнеться, запропонуйте дітям помінятися місцями за якимись ознаками (поміняйтесь місцями ті, хто: має темні очі; полюбляє яблука; сьогодні виконав зарядку.). Після того, як діти перешикувалися, запитайте в них, хто є найсміливішим. Запропонуйте йому повторити по колу всі імена та відповідні прикметники. Так із коленим колом кількість охочих збільшуватиметься, а ви добре запам’ятаєте, як кого звуть. Спокійно реагуйте на сміх та жарти, жартуйте разом з учнями. 4. Крім пізнавальної мети, ця вправа має діагностичне навантаження. Спостерігайте за тим, як діти повторюють імена та прикметники, наскільки увалено вони слухають одне одного — це експрес-діагностика стійкості уваги, пам’яті учнів, їх уміння дотримуватися правил. Той, хто відгукнувся на вашу пропозицію першим, може бути або лідером, або «вискочкою», якого діти не сприймають. Якщо діти радісно зустріли пропозицію першого учасника та жваво підказують йому, коли він помиляється, то це, швидше за все, лідер. Придивіться до нього уважно, він може стати вашим помічником. Якщо ж діти мовчать, не підтримують сміливця або насміхаються з нього, то цю дитину, імовірно, класний колектив не сприймає. У цьому випадку ви маєте спокійно, ненав’язливо підтримати її і взяти собі на замітку: це може бути проблемна дитина, адже нам відомо, що дитячий колектив є найточнішим індикатором, який завжди реагує на негаразди одного зі своїх членів. 5. Якщо клас має досвід спільного навчання, то молена роздати учням аркуші паперу і попросити їх написати позитивні якості кожного зі своїх однокласників, а також те, що їм подобається у класі загалом і в коленому учневі окремо. Писати потрібно анонімно. Учитель стежить, щоб вихованці, виконуючи завдання, не спілкувалися між собою. 1. Для проведення цієї гри потрібні капелюх (якщо немає, можна замінити красивою «чарівною» коробкою, скринькою, кошиком) і невеличкі кольорові аркуші паперу. На коленому аркуші слід заздалегідь написати запитання, наприклад: 2. Кількість аркушів має бути не меншою нілс кількість учнів у класі. Можна обійти дітей двічі-тричі. 3. Запитання мають бути простими, не викликати утруднень під час відповіді, можуть повторюватись і бути будь-якими, крім тих, що стосуються приватного життя особистості; питання не повинні бути образливими. 4. Діти разом з учителем сидячи утворюють коло так, щоб усі могли бачити одне одного. Починаючи з учителя, кожен виймає з капелюха аркуш, називає своє ім’я і відразу дає відповідь на запитання. Далі передає капелюх іншому учасникові гри. 5. Кожному учневі можна ставити додаткові питання для уточнення і пояснення відповіді. 6. Учитель узагальнює відповіді, акцентуючи увагу на іменах та особистісних якостях дітей. Виховна година «Знайомство» Даний матеріал буде корисним у роботі для вчителів початкових класів, класних керівників. Виховна година містить нестандартні, цікаві ігри, тести, завдання для першого знайомства з учнями молодших класів. Тема: Знайомство Мета: познайомитися з учнями, виявити їхні інтереси, особливості та риси характеру; розвивати комунікативні вміння, здатність виражати свої думки, фантазію та уяву; виховувати товариськість, дружелюбність. Обладнання: плакат-опитувальник «Запитайко», паперові фігурки чоловічків, м’ячик. Форма проведення: година спілкування. Привітання - Діти, давайте з вами утворимо велике коло і привітаємося. (Учні різом зі студентами утворюють коло. Студенти по черзі вітаються з дітьми, називаючи своє ім ’ я та по-батькові і показують жест або рух. Діти у відповідь вітаються, називаючи ім ’ я та по-батькові студента і повторюють його рух або жест) Повідомлення теми - Діти, сьогодні у нас день знайомств. Під час нашої зустрічі ми зможемо більше дізнатися одне про одного, про ваші інтереси та захоплення. Година спілкування 1. Гра «Коло знайомств» - А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Коло знайомств». Уважно слухайте інших і запам’ятовуйте, що вони говорять. (Учні по черзі передають один одному м ’ ячик. Той, кому дістався м’яч, називає своє ім’я і одну свою особливість, яка відрізняє його від інших. (Наприклад, «Мене звати … і у мене вдома є шість собак.) Потім діти йдуть до класу, сідають на свої місця. Вчитель кидає м'яч одному з учнів, діти називають його ім'я і особливість. Далі учні кидають м'яч один одному.)) - Діти, подивіться, хто до нас сьогодні завітав. Це чоловічок на ім'я Запитайко і він дуже хоче дізнатися про те, що вам подобається. (Вчитель зачитує питання з плакату, діти пишуть відповіді на частинах тіла паперових чоловічків.) Яка твоя улюблена страва?

(Відповідь написати на голові) Який улюблений шкільний предмет?

(Відповідь написати на правій руці) Яка улюблена тварина?

(Відповідь написати на лівій руці) Чим ви захоплюєтесь?

(Відповідь написати на правій нозі) Яка ваша улюблена гра? (Відповідь написати на лівій нозі) - Зараз ми з вами помалюємо! Дістаньте листочки та олівець. На аркуші паперу намалюйте кактус таким, яким ви його собі уявляєте та назворотньому боці свого листочка напишіть відповіді на запитання. Цей кактус домашній або дикий?

Цей кактус сильно колеться? Його можна помацати? Кактусу подобається, коли за ним доглядають, поливають, удобрюють?

Кактус росте один або з якою-небудь рослиною по сусідству?

Коли каутус підросте, то, як він зміниться (голки,розмір,відростки)? - Діти! Зараз я би хотіла перевірити те, наскільки ви знаєте своїх однокласників. Беріть одне з сердечок із нащої скриньки і напишіть на ньому своє ім΄я. А тепер покладіть їх до скриньки знову. Я перемішаю їх і віддам вам, щоб ви розказали про свого однокласника щось гарне, що ви про нього знаєте. (Учні кладуть сердечка до скриньки, яку тримає вчитель. Вчитель перемішує вміст скриньки, підходить до дітей і кожна дитина дістає сердечко навмання. Прочитавши імя, учень повинен вказати позитивну рису характеру однокласника, якого він назвав.) А зараз я хочу, щоб ви віддали це сердечко тому, про кого ви казали. І пообіцяйте, що ви завжди будете дружним класом! Гра-руханка «Подарунок» Давайте пограємо і гру під назвою «Подарунок». Для цього вам потрібно стати в коло. (Діти стають в коло. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів би подарувати сусіду зліва та по черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Інша діти відгадують, що це за «подарунок») І V. Підсумок виховної години. Тепер візьміть своїх паперових чоловічків, переверніть їх на чисту сторону і намалюйте їм обличчя. Якщо у вас гарний настрій і вам сьогодні сподобалась наша зустріч, то намалюйте усміхнене обличчя, а якщо поганий настрій, то сумне. Всі ми гарно попрацювали, багато нового дізналися одне про одного, тож поаплодуємо собі і всім іншим за старання. . 1 вересня – День знань, школярі поспішають до школи, вчителі зустрічають своїх учнів. Але не можливо, що в перший день зустрічі вчителя і учнів, вчитель знав всіх учнів. Так ось якщо згадати, що вчитель повинен знайти ту саму стежинку до кожного учня, індивідуальний підхід. А щоб це провести в цікавій формі ми як завжди використовуємо «інтерактивчік» тому ми сьогодні поговоримо про «Як цікаво познайомитися з учнями?» Перший етап: Знайомство з батьками. Гарний вчитель завжди тримає тісний контакт не тільки з учнем, а й з батьками, бо якщо і сім’я, і школа в гармонічному зв’язку, то дитина буде навчатися і розвиватися. Тому першою справою вчитель знайомиться з батьками, авжеж, краще щоб зустріч здійснилася до 1 вересня. Вчитель познайомиться з батьками, а потім можна поговорити про дітей. Але краще провести анкетування з батьками - це і економія часі та підвищує об’єктивність інформації. В мережі інтернет анкет для батьків майбутнього першокласник безліч, але для зразка наведем такий приклад: Другий етап: Знайомство з учнями. Ось після бесіди з батьками, ми переходимо до дітей. Як завжди першого вересня – учням ставлять урок, і тому цей урок можемо використати для знайомства з учнями, і знову ж таки можна звернутися до джерела інтернету і знайти безліч методик. 1. Медальки з іменами. Медальки можна замінити на таблички, чи бейджики. Але ми повинні пам’ятати, що писати своє ім’я повинен учень. А ви скажите: «що в першому класі учні писати не можуть», це не так учні в першому класі коли приходять до школи можуть рахувати і повинні мінімум писати своє ім’я. 2. «Чарівна скринька» Це дає змогу встановити контакт з дитиною, та дізнатися не стандартну інформацію, але не забувайте показати приклад, дістаньте кратку і дайте відповідь самі. 3. Гра «прикметник» Але ця гра для знайомства з першокласниками не піддійте але для першого знайомства як раз. А суть гри полягає в тому що учень характеризує одним прикметником сусіда по парті, але якщо є учень у якого сусіда не має то можна створити пару з вами (вчителем). ТА зауважую: НЕ ЗАБУТЬТЕ наголосити про те що прикметник повинен виражати добрі почуття. 4. Методика «Дерево бажань» І ось ще одна інтерактивна методика для зацікавлення дітей, а полягає вона в тому, що на дошці плакат з малюнком дерева, але без листя, тим часом ви роздаєте листочки з клейкою зворотною стороною. І даєте завдання написати, що вони чекають від школи чи від уроків. (завдання може замінити на інше) Так ось сьогодні ми розглянули декілька методик та ігор для знайомства з учнем.


знайомство з учнями 3 класу

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

інтим мінєт настороні львів

знайомства з жінками по телефону

чаты знакомств без регистрации